![]() |
|
|
|||||
|
|||||
|
En hierdie pos is goin waar? tyd vir 'n volle slot af, klink soos hes net vir' n trol te veg, gee hom 'n dont Lynn ammunitie
|
|
|
|||||
|
|||||
|
Quote:
ja .... 'n 1 ... kyk na die poste |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() O, ek weet dat die skat. Ek dink egter soos 'n paar trolle ook om idees te plant, en ek is van mening dat B ES vir' n goeie counterin. Ek dink hy is nou al goed geword.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Geredigeer deur Topher; 2009/11/20 by 03:34:. Rede Edited cool te wees en voeg sarkasme |
|
|
|||||
|
|||||
|
Quote:
Vergadering proses prosedures, insluitend die finale inspeksie, is gewoonlik baie hard vir enige vervaardiger. Ek is verbaas oor S & W wil openbaar staat so 'n ding, veral omdat hulle in die openbaar herhaal daar is "geen probleme" met die geweer. In elk geval, wil ek graag weet waar hierdie inligting is afkomstig uit oor S & W verander produksie prosedures produksie volume te akkommodeer. |
|
|
|||||
|
|||||
|
Quote:
Vir wat dit werd is ... 'N Paar weke gelede het ek melding te gebeur Carters in Harrison, TN, het ek' n 15-22 opgetel. Hy het my gevra hoe my gewerk het, omdat 'n S & W Rep was deur sy winkel' n rukkie terug met 'n 15-22. Tydens 'n demonstrasie dit herhaaldelik goed gewerk het. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ek voel baie veilig al gesê dat as jy dit gestel het, "Vergadering proses prosedures, insluitend die finale inspeksie, is gewoonlik baie hard", Is baie geld vir die S & W. Dit is bewys deur die S & Was voortgesette hoë gehalte produkte, insluitende die 15-22, en natuurlik hul kliënte diens, soos altyd, bly vinnige hoflik en doeltreffend is. Dit is ook baie duidelik gemaak het, deur S & W kliënte self, beide hier en elders. Quote:
Ek weet dat ek dit nie openbaar gemaak het 'n "openbare verklaring" namens S & W.Quote:
Dit sou impliseer 'n doelgerigte handeling, aan hul kant, wanneer werklik hulle was net oorweldig en sommige gewere was oor die hoof gesien by finale inspeksie. Hulle is net mense, en btw is dit in hul beste belang om te doen die beste wat hulle kan. Die fout is koste vir hulle 'n klomp geld in die arbeids-en gestuur koste, ens, en doen so' n ding met 'n doel sou gewees het 'n daad van pure domheid. Ek dink net nie hulle is "dom besigheid mense," het of hulle het 'n paar donker doel en net haat hul kliënte, of iets. Soos aan my bron. Dit is, soos jy weet, nie een van jou besigheid glad nie. Jy is egter natuurlik vry die ergste oor S & W om aan te neem, en 'n klein ou ek ook vir die saak. Ek het oor tyd geleer dat sommige sal doen net wat om watter rede hulle het, en daar is niks wat ek daaraan kan doen nie. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Dus meer as een. Net soos hoeveel sal dit wees, ChattanoogaPhil? Twee of drie ... verslae? Of sal jy sê, "nee .... meer .... as dit ", en daar het soos was, sê minder as vyf, miskien nog werklik meer as net" lees "? Jy lyk, is daar 'n bietjie bevooroordeeld ChattanoogaPhil, dalk selfs vyandig teenoor S & W. Net my opinie nou. ![]() Quote:
Jy moet ongelooflik baie goed ingelig. Voorwaar opvallend dat jy liewe, ChattanoogaPhil, kan antwoord vir ander mense wat hulle gedurende hulle hele lewe gehoor het. Hmmm .... "Nie so baie" .... jy het regtig 'n manier met die subtiele gevolge van afgeleide statistieke. Het Carl Rove weet oor jou? Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Waar het bubbanooga gaan?
|
|
|
|||||
|
|||||
|
Quote:
![]() Nie seker hoe baie semi-outomatiese gewere 0,22 lr jy besit, maar dit is maklik die beste van al die kinders wat ek ooit besit! Dit is erg genoeg dat jy dom is, maar hier kom dit weer te gee is net plat-out moronic.
| 1911, 642, karkas, vul, ejector, extractor, remington, Rüger, omvang, sig arms, onderdrukker, taktiese, versoek vir verwydering, Walther |
| Hanteer Tools | Soek op hierdie onderwerp |
| Wys Modes | |
|
|