S&W Forum  
Outomatiese vertalings (Powered by Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabic Belarusian Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Go Back   S & W Forum > Main > Smith & Wesson Lang Guns > Smith & Wesson M & P 15-22
Registreer Deskundige Kommentaar Lede Lys AfrikaansVertaalde

Reply

LinkBack Hanteer Tools Soek op hierdie onderwerp Wys Modes
Old 2009/11/20, 02:34
BlueMax_VMF114's Avatar
Lid

En hierdie pos is goin waar? tyd vir 'n volle slot af, klink soos hes net vir' n trol te veg, gee hom 'n dont Lynn ammunitie
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 02:40
kennyb's Avatar
SWCA lid

Plek: griz.va @ att.net

Quote:
Originally posted by JoeS View Post
Met al 15 poste op sy kerfstok, ek dink sy naam kan jy lees soos "Bubbatroll".

ja .... 'n 1 ... kyk na die poste
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 02:45
Verbied

Quote:
Originally posted by BlueMax_VMF114 View Post
En hierdie pos is goin waar? tyd vir 'n volle slot af, klink soos hes net vir' n trol te veg, gee hom 'n dont Lynn ammunitie
Dank God lug ondersteuning het aangebreek!

O, ek weet dat die skat. Ek dink egter soos 'n paar trolle ook om idees te plant, en ek is van mening dat B ES vir' n goeie counterin.

Ek dink hy is nou al goed geword.
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 03:26
Lid

Plek: Florida

Quote:
Originally posted by bubbaturbo View Post
dit kan "'n rit op die FedEx vragmotor nie." Verskeie van julle is so draaierig dat S & W sal stap op en verkoop jy 'n $ 500 + geweer wat onmiddellik moet terug na die fabriek gaan bepaal moet word ..... daar moet egter 10-12 drade gaan oor waar dieselfde paar beier in vir geen skynbare rede anders as om God te prys wat is duidelik 'n gebrekkige produk.
Duisende mense eie M & P 15 22s, As dit was 'n gebrekkige produk Dit is duidelik dat daar' n aansienlik groter bedrag van mense kla oor hierdie forums word, in plaas van geprys dit ... En as jy wonder hoekom dit is dieselfde 10-12 mense wat "beier in vir geen skynbare rede om te roem dit" dan is dit omdat die meerderheid voel nie nodig om aan te meld vir hierdie forums, omdat hulle uit hul 15-geniet 22s en don ' t moet advies oor 'n probleem ... Alhoewel ek wou in elk geval aan te meld, omdat Ek was verbaas oor hoe betroubaar en akkurate my was uit die boks, Hoe lief het ek my gebrekkige geweer. Hoe is dit vir sarkasme ... Is ek onvolwasse, soos jy nou Bubba, ek wil die klub aan te sluit.

Geredigeer deur Topher; 2009/11/20 by 03:34:. Rede Edited cool te wees en voeg sarkasme
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 11:13
ChattanoogaPhil's Avatar
Moderator

Aansluit Datum: Oktober 2009

Quote:
Originally posted by Lynn View Post
As die 15-22 regtig begin af 'n ruk terug, was S & W overspoeld met bestellings buite hul wildste drome. Dit is omdat hulle was so oorweldigend, dat 'n aantal gewere gemaak het die deur uit, sonder om eers om finale aanpassings.
Dit is 'n paar interessante binne baseball jy boodskappe stuur.

Vergadering proses prosedures, insluitend die finale inspeksie, is gewoonlik baie hard vir enige vervaardiger. Ek is verbaas oor S & W wil openbaar staat so 'n ding, veral omdat hulle in die openbaar herhaal daar is "geen probleme" met die geweer. In elk geval, wil ek graag weet waar hierdie inligting is afkomstig uit oor S & W verander produksie prosedures produksie volume te akkommodeer.
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 12:51
ChattanoogaPhil's Avatar
Moderator

Quote:
Originally posted by Topher View Post
Duisende mense eie M & P 15 22s, As dit was 'n gebrekkige produk Dit is duidelik dat daar' n aansienlik groter bedrag van mense kla oor hierdie forums word, in plaas van geprys dit ...
Nie seker van die 'obvious' aftrek. Dat meer as een persoon hier aangemeld die toevoer af te kraak oprit is redelik vreemd om te begin met. Hoeveel keer het jy al gehoor van daardie gebeur met enige en alle vuurwapens gedurende jou hele lewe? Ek sal antwoord; Nie baie baie.

Vir wat dit werd is ... 'N Paar weke gelede het ek melding te gebeur Carters in Harrison, TN, het ek' n 15-22 opgetel. Hy het my gevra hoe my gewerk het, omdat 'n S & W Rep was deur sy winkel' n rukkie terug met 'n 15-22. Tydens 'n demonstrasie dit herhaaldelik goed gewerk het.
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 14:33
Verbied

Quote:
Originally posted by ChattanoogaPhil View Post
Dit is 'n paar interessante binne baseball jy boodskappe stuur.

Vergadering proses prosedures, insluitend die finale inspeksie, is gewoonlik baie hard vir enige vervaardiger.
Ek, vir een, wil nie aanvaar dat om waar te wees van enige en alle fabrikate. Ek het in die verlede, per ongeluk, koop wat regtig 'n slegte produkte wat in China gemaak is.

Ek voel baie veilig al gesê dat as jy dit gestel het, "Vergadering proses prosedures, insluitend die finale inspeksie, is gewoonlik baie hard", Is baie geld vir die S & W.

Dit is bewys deur die S & Was voortgesette hoë gehalte produkte, insluitende die 15-22, en natuurlik hul kliënte diens, soos altyd, bly vinnige hoflik en doeltreffend is. Dit is ook baie duidelik gemaak het, deur S & W kliënte self, beide hier en elders.

Quote:
Ek is verbaas oor S & W wil openbaar staat so 'n ding, veral omdat hulle in die openbaar herhaal daar is "geen probleme" met die geweer.
Nou dit is 'n nogal verwarrend verklaring. Of is, is dat subtiliteit, wat reg oor my kop gegaan? Ek weet dat ek dit nie openbaar gemaak het 'n "openbare verklaring" namens S & W.

Quote:
In elk geval, wil ek graag weet waar hierdie inligting is afkomstig uit oor S & W verander produksie prosedures produksie volume te akkommodeer.
Ek weet dat ek, Seker het nie voornemens is om te impliseer subtiel of aflei, Dat hulle, as jy dit "verander prosedures produksie volume te akkommodeer", en in werklikheid niemand gesê: enigiets wat selfs afstand soos wat vir my.

Dit sou impliseer 'n doelgerigte handeling, aan hul kant, wanneer werklik hulle was net oorweldig en sommige gewere was oor die hoof gesien by finale inspeksie.

Hulle is net mense, en btw is dit in hul beste belang om te doen die beste wat hulle kan.

Die fout is koste vir hulle 'n klomp geld in die arbeids-en gestuur koste, ens, en doen so' n ding met 'n doel sou gewees het 'n daad van pure domheid. Ek dink net nie hulle is "dom besigheid mense," het of hulle het 'n paar donker doel en net haat hul kliënte, of iets.

Soos aan my bron. Dit is, soos jy weet, nie een van jou besigheid glad nie. Jy is egter natuurlik vry die ergste oor S & W om aan te neem, en 'n klein ou ek ook vir die saak. Ek het oor tyd geleer dat sommige sal doen net wat om watter rede hulle het, en daar is niks wat ek daaraan kan doen nie.
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 15:01
Verbied

Quote:
Nie seker van die 'obvious' aftrek. Dat meer as een persoon hier aangemeld die toevoer af te kraak oprit is redelik vreemd om te begin met.
Nie seker dat jou keuse van die woord "bisarre" is van toepassing op hierdie.

Dus meer as een. Net soos hoeveel sal dit wees, ChattanoogaPhil? Twee of drie ... verslae? Of sal jy sê, "nee .... meer .... as dit ", en daar het soos was, sê minder as vyf, miskien nog werklik meer as net" lees "?

Jy lyk, is daar 'n bietjie bevooroordeeld ChattanoogaPhil, dalk selfs vyandig teenoor S & W. Net my opinie nou.

Quote:
Hoeveel keer het jy al gehoor van daardie gebeur met enige en alle vuurwapens gedurende jou hele lewe? Ek sal antwoord; Nie baie baie.
Wow. Jy moet ongelooflik baie goed ingelig. Voorwaar opvallend dat jy liewe, ChattanoogaPhil, kan antwoord vir ander mense wat hulle gedurende hulle hele lewe gehoor het.

Hmmm .... "Nie so baie" .... jy het regtig 'n manier met die subtiele gevolge van afgeleide statistieke. Het Carl Rove weet oor jou?

Quote:
Vir wat dit werd is ... 'N Paar weke gelede het ek melding te gebeur Carters in Harrison, TN, het ek' n 15-22 opgetel. Hy het my gevra hoe my gewerk het, omdat 'n S & W Rep was deur sy winkel' n rukkie terug met 'n 15-22. Tydens 'n demonstrasie dit herhaaldelik goed gewerk het.
Amazing. Dit het nooit gebeur met motor laai 22s. Dan weer, ons Rüger 10/22 nodig om te werk en Rüger gemaak nie opgradeer dele, te laat ophou onklaar.
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 03:02
Verbied

Waar het bubbanooga gaan?
Reply With Quote
Old 2009/11/20, 16:08
Gunzilla's Avatar
Lid

Plek: Ballistic, AZ

Quote:
Originally posted by bubbaturbo View Post
dit kan "'n rit op die FedEx vragmotor nie." Verskeie van julle is so draaierig dat S & W sal stap op en verkoop jy 'n $ 500 + geweer wat onmiddellik moet terug na die fabriek gaan bepaal moet word - maar hey jy kry 2 vry mags en jou geweer kry' n rit op 'n vragmotor - wat ek wil een te kry. Miskien sal ek een kry wat sal blaas granaatkartets in iemand langs my. Dit sou nie so cool soos 'n groot geweer te kry! Sjoe ons is baie gelukkig om in staat wees om dit te koop. Endless "geluk" aan almal wat 'n mens, veral as dit deel uit van die uitwerping hawe het geblaas. Ek is net draaierig om te dink oor die een. Ek hoor dit is 'n "ontploffing." Ernstig, ek het nog nooit so jammer gesien van die eienaars van 'n gebrekkige produk. Praat oor die drink van Kool-aid. Geez.
Daar is 'n geestelike midget in elke skare! Dus .... welkom Bubba! As jy graag die 15-22 so baie wat jy gaan wees oor jouself wat val vir die Walther G22.

Nie seker hoe baie semi-outomatiese gewere 0,22 lr jy besit, maar dit is maklik die beste van al die kinders wat ek ooit besit!

Dit is erg genoeg dat jy dom is, maar hier kom dit weer te gee is net plat-out moronic.

Tags
1911, 642, karkas, vul, ejector, extractor, remington, Rüger, omvang, sig arms, onderdrukker, taktiese, versoek vir verwydering, Walther

Hanteer Tools Soek op hierdie onderwerp
Soek op hierdie onderwerp:

Gevorderde Soektog
Wys Modes

Posting Reëls
Smith & Wesson M & P 15-22 onderwerp, dink oor 'n MP15-22 net so Smith & Wesson in Long Guns, en hierdie pos is goin waar? tyd vir 'n volle slot af, klink soos hes net vir' n trol te veg, dont ...
smith-wessonforum.com tested by Norton Internet Security smith-wessonforum.com tested by McAfee Internet Security

Alle tye is GMT -4. Die tyd is nou 06:10.

Integrasie met Google vertalings deur vBET Translator 3.3.3
© SW Forum, LLC 2004-2011