![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack (2) | Thread Tools | Cerca en aquest Thread | Modes de visualització |
|
||||
|
||||
|
Vaig a començar apagat amb aquest model de cirerer agradable 10/5 en el níquel de la policia de Detroit, amb un "5 per barril.
Tinc curiositat quants sortiran a la superfície aquí i si són diferents en bóta de la longitud de la meva. Pere.
|
||||
|
||||
|
Vaig a començar apagat amb aquest model de cirerer agradable 10/5 en el níquel de la policia de Detroit, amb un "5 per barril.
Tinc curiositat quants sortiran a la superfície aquí i si són diferents en bóta de la longitud de la meva. Pere.
|
|||||
|
|||||
|
Transició 2 ". Bé utilitzada amb funda Bucheimer.
|
|
|
||||
|
||||
|
He vist uns quants en GunBroker en el passat i actualment estic buscant una arma marcada de Policia de Detroit.
|
|
|
||||
|
||||
Aquí hi ha una M64-2 2 polzades. DPD |
|
|
|||||
|
|||||
|
Què és la saba de fer amb aquesta arma multa .... mai van ser utilitzats per .....
|
|
|
||||
|
||||
|
Tornant a almenys la dècada de 1940, DPD emesos 5 polzades de níquel Colt oficial de la policia o 5 polzades de níquel S & W M & P, que més tard es va convertir en el model 10 en 1957. El 10-S de 5 anys van ser els últims & W armes dret adquirit.
Les oficines, i es va emetre ordre de níquel 2 polzades Colt DS o S & W M & P. Alguns M blavós de 2 polzades & P van ser comprats, però la majoria són de níquel. Més tard, el model 64s en 2 polzades van ser comprats. Aquestes són les dues úniques longituds de canó emesos. Oficials se'ls permetia comprar i portar els seus propis Colt o S & W revòlvers DA a 38SPL o més gran i subministren a les seves pròpies fundes, municions i carregadors de bosses o la velocitat. L'índex S & W model 39 i 59 també se'ls va permetre a partir de la dècada de 1970. Aquí hi ha un postguerra M & P. Vaig a tractar de desenterrar una mica més de fotos. Heus aquí que és blavós germà de la postguerra.
|
|
|
|||||
|
|||||
|
Aquí hi ha un trastorn depressiu de S & W model 10-5, 5 "barril, fabricat 1973-1974.
DPD S & W M & P, Butt quadrats, fabricat 1945-1948.
|
||||
|
||||
|
WOW, algunes belleses reals que surten de la fusta del treball, em compro tot si tenia la massa!
I NEED A 2 "er ara! Pere.
|
||||
|
||||
|
Aquests són Purdy, però he de saber que és if'n
DEE-troit o Duh-troit ... |
![]() |
| Thread Tools | Cerca en aquest Thread |
| Modes de visualització | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://smith-wessonforum.com/sw-revolvers-1961-1980/76992-detroit-pd-gun-picture-thread.html
|
||||
| Publicat per | Per | Tipus | Data | |
| Louderthanwords • Veure tema - DPD S & W | Aquest fil | Refback | 11/20/2009 01:45 PM | |
| Louderthanwords • Veure tema - DPD S & W | Aquest fil | Refback | 07/22/2009 09:29 PM | |