![]() |
|
|
|||||
|
|||||
|
Den daglige Special er en af mine yndlings S & W's. Spekulerer der her på forum har den laveste løbenummer denne gamle arbejdshest. Mine er 12.433. Stadig på udkig efter en 2-cifret.
|
||||
|
||||
|
Jeg var engang ejer af 0,38 Chiefs Special serie # 13 - lang væk selv.
|
|
|
|||||
|
|||||
|
På 2018-minen er ikke den laveste, der har været udstillet her på forummet. Det bogstav til JS Oshman og Son Houston, Texas og blev afsendt i marts 1952.
|
|
|
||||
|
||||
|
# 383. Afsendt november '51 til Charles Greenblat Co New York City.
|
|
|
|||||
|
|||||
|
Jeg troede, at min Baby Chief havde en smuk lille S / N på 6855, men jeg har allerede været whooped god her.
|
||||
|
||||
|
Dette er interessant. Jeg har Nummer 651 afsendt November 9, 1951 at Charles Greenblat Company, New York, New York! Har Antal 383 skibet efter det?
|
|
|
||||
|
||||
|
Cool post - hvis nogen har # 317, vil jeg gerne købe det
![]() Send mig en PM |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Hvis du beslutter at sælge den, ville jeg være interesseret.
|
|||||
|
|||||
|
Hej
Jeg har ikke det laveste løbenummer, men jeg vil gerne vide, om nogen har en tidlig nikkel høvding. Jeg har 1406 i nikkel alle originale, med nummererede greb. i 95% stand. har lige fået en leveringsdato Feb 1952 jim fisher S & WCA 1491 http://i185.photobucket.com/albums/x...NUMBER1406.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x...AL1406REV4.jpg Senest redigeret af bmg60; 2009/11/02 på 10:02. |
|
|
|||||
|
|||||
|
Nydeligt, gjorde det ikke tage lang tid at få en 4-cifret og et 3 cifret eksempel. Jeg diskontering Træt bøssemager's 2-cifret, da det ikke længere er i hans besiddelse.
![]() Af den måde, vi kender, når eller omkring hvad serienummer den "baby høvdingens" voksede op???
| Berns, Centennial, bøssemager, supica, swca |
| Emne værktøjer | Søg i denne tråd |
| Display Modes | |
|
|