![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Olen perinyt M36 o viiva vuonna 1989 ja ei koskaan oikeastaan ruudun sivupaneelin huolellisesti. Sarjanumero box-ase vie se 75-76, mutta se ei tarkoita -1 vieressä malli # on ase. Kun "erikoisominaisuuksia" kohtaan se osoittaa PC 195 x. Tarkoittaako tämä jotain merkitystä vai onko se vain jonkinlainen inventaario / bin numero? Kiitos!
|
|||||
|
|||||
Malli 36 eikä ajatusviiva tehtiin 1957-1988.Malli 36-1 on ase, jossa 3 "raskas piippu. Don
|
||||
|
||||
|
Aha .... Kyllä, 3 "on -1. Kiitos selvennyksestä. Kaikki ideat PC 195x" erikoisuus "?
|
||||
|
||||
|
Olen kaukana asiantuntija, kuten niin monet muutkin täällä, mutta PC voi tarkoittaa "Performance Center", ja se merkitsisi omasi 36 erikoista jostain erityisestä syystä.
Haluat ehkä saada S & oli "Roy remuaminen kirjeen, että yksi ... Mrwildroot
|
||||
|
||||
|
Kiitos, mrwildroot. Arvaa se voisi olla Performance Center jotain ...
Vain ihme, mitä he ovat tehneet J-Frame vuonna 1975. Ehkä työskenteli kanteen, koska se on aina näyttänyt pehmeämpi kuin muut J-Kehykset olen omistanut. Peri tölväistä kun isäni kuoli vuonna 1989 ..... myi kaikki muut kuin minä ei "muotoon" aseita @ aikaa. (Jos Tiesin vain sen, mitä tiedän nyt .... sheesh!) Yksi hänen ystävänsä oli viisautta sanoa "pitää snubbie". Kerrankin kuuntelin. Ei yleisiä näinä päivinä. Koskaan kiinnittänyt mitään huomiota läppä kunnes ruutuun putosi varastointi hylly yönä ..... 20 vuotta myöhemmin. Elämä on hauskaa joskus.
|
||||
|
||||
|
David1958,
Saitko työkalut ja alkuperäinen käärepaperi kanssa? Kenties myös tavoite käynnistää tai kohde vasaralla asennettiin tuolloin ... Varmasti, oletan, että toiminta oli viritetty. Mikä suuri löytää! Mrwildroot
EI aseita, EI rauhaa, turvallisuutta! Viimeksi muokannut mrwildroot, 11.03.09 klo 20:58. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä, merkki on ylösalaisin ja oikeastaan vielä kiinni. Sahalaitainen laukaista & standardi vasara. Olen ruuvimeisseli, takuukortti ja kotelossa mainos kortti. Loppu on pitkään poissa. Kiitos palautteesta!
|
|||||
|
|||||
|
Tällä kertaa ase oli tehty siellä wasn't Performance Center. On todennäköisempää, se on lyhenne sanoista "siviiliasu kuin tarttuu. Voitteko lähettää kuva etiketissä?
|
||||
|
||||
|
Digitaalinen kamera on luvattomalla lomalla, mutta:
Mallin nro 36 Fin: B Barrel: 2 Varastossa: S Erityinen Ominaisuudet: PC 195 x Ser o: J 279 8XX
| j-runko, remuaminen, suorituskyky keskus, ruuvimeisseli, sahalaitainen |
| Thread Tools | Hae tähän viestiketjuun |
| Näyttötilaa | |
|
|