![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Xa corre desde un modelo pre-29 usado en bo estado e precisan de axuda de coleccionistas máis expertos.
A arma ten un 6,5 "barril. É un modelo de 4-parafuso. É blued con preto de 80% -85% restante rematar. Cokes O orixinal xa se foron ea arma usa substitucións Frazite. Alí en ningunha caixa ou papeis. A Tooled Coldres de coiro incluida. A arma é bastante axustado, sen oscilación do cilindro ou movemento, e sen Moss ou arañazos. O desgaste blueing é o que eu podería esperar unha arma que realizou durante 15 temporadas + corzo. O prezo pedido é de R $ 875. Debo tomar esa pre-29? |
|
|
|||||
|
|||||
|
En que xeito eu creo que vou pasar sen que só gritava para min. Se tivese o enfrontamento dereito (aínda dinged up) eu pagaría iso.
Depende do que vostede quere facer. Por suposto que non é realmente valioso do punto de un coleccionista de pé, pero que sería legal como un tire. Por outro lado, un 29-2 tarde na forma agradable para o mesmo diñeiro, máis ou menos faría un mellor tirador. Just my .02
|
|||||
|
|||||
|
Concordo plenamente con 29aholic
|
|
|
|||||
|
|||||
"Sorry" Pero tamén digo pasar. Coido que pode facer moitomellor para o mesmo diñeiro. Don
|
||||
|
||||
|
Cita:
|
|
|
||||
|
||||