![]() |
|
|
|||||
|
|||||
|
Quote:
U gaat vernietigen de waarde van een gewilde S & W en een ton geld hebben in het in het proces. Wat dragen munitie, waarom zou je een 41 magnum converteren naar 45acp slechts om te draaien en de belasting 45acp tot + p + niveau met een 200gr JHP? Nu ben je toch terug te krijgen naar 41 ballistiek Magnum niveau. Als u een 58 moonclipped hebben, stuur dan een extra cilinder aan Pinnacle High Performance en kunnen ze de daad voor u en zijn slechts $ 80. Er is veel minder geld en je bent niet vernietigen alles. JMO voor wat het waard is. Laatst bewerkt door Duke426; op 11.04.2009 08:01 PM. |
|
|
|||||
|
|||||
|
Quote:
Ga naar gunsamerica.com en een zoektocht naar "Wesson do 22 45". Sorteren op de "laagste prijs eerst" en scroll naar beneden. U vindt 4 ", vaste zicht N frames in .45 ACP overal van $ 6-700 op maximaal. Ze hebben een ejector gehuld staaf, maar andere dan dat het is wat je beschrijft. Als het slot stoort u, te verwijderen -- dat is een slagerij veel minder dan je zou doen om een wenselijke M-58, en een stuk goedkoper. Als je het echt, echt niet willen dat de gehuld schietstoel staaf, kunt u een moderne M-22 1917 en hebben de 5 "barrel teruggebracht tot welke lengte bij u past. |
|
|
||||
|
||||
|
Count me school van "Wat in de wijde wijde wereld van sport bent u denken ?!!!"
Nu verleend, is het je geweer en je hebt alle recht om te doen wat je wilt. MAAR - als u een 45 ACS-of 45 revolver Colt, kunt u een te krijgen zonder dat uw model 58. Als niet kan veroorloven om beide, verkoop uw 58 en krijgt een 45. Ik denk echt niet dat je enig voordeel te halen uit deze conversie. Maar - het is niet over mij, noch mijn mening.
|
|||||
|
|||||
|
Yep. 100% in mijn boek.
|
||||
|
||||
|
Quote:
... Ik ben met Iggy op dit ene ... en ik zal het touw. Mess met ons ,41 Cultus van de jongens en het zal de laatste S & W te peuterde uit je koude handen dood .... Maar even serieus je zou beter af zijn kijken naar een M22 of misschien zelfs een 625 Mountain Gun. Ik sprak met een van de techs in Buffalo Boring en ze zeiden dat veel van de klanten lopen ,45 Super via hun M625s en 22s ... Bob |
|
|
||||
|
||||
|
Ik speel advocaat van de duivel hier. Ik denk dat begrip Chromedhearts 'is een goede.
Misschien een cilinder en een verkorte vat van een model 25 zou een manier zijn om te komen waar hij wil gaan? In het midden van de jaren 1970 Model 58, omgerekend naar ,44 Bijzondere en ,45 Colt enigszins trendy. Hier is een 58 geconverteerd in 1974 door Spokhandguns aan ,45 Colt. Ik kocht het een paar jaar geleden voor minder dan de prijs van het hebben van een geconverteerd. ![]() De 3.25 "vat is handig, maar ik ben geen fan van ronde konten, en deze heeft nu een aantal Square-Butt Ahrends op. Het is een geweldige shooter. Deze omgebouwde weegt 58 gram in een van mijn 625-6 .45 ACP Mountain Gun, zodat andere dan de .75 "meer vat op de 625, de twee kanonnen vergelijkbaar zijn. Oh ja, vaste bezienswaardigheden op de 58 vs instelbaar op de 625. Ik zou liever een omgebouwde 58 dan een nieuwe 22-4. Voorbij de sluis, de wijzigingen in de "vegen" van het frame van de achterzijde gezicht naar de bovenkant van de grip (waardoor ruimte voor het slot mechanisme) maar ziet er niet zo goed als de oudere geweren. Net mijn twee centen waard
Laatst bewerkt door AKtinman; op 11.04.2009 09:13 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
S & W Model 25
|
|
|
|||||
|
|||||
|
Niet slager de M58.
Een vriend vond mij een, hij is een echte vriend. |
|
|
|||||
|
|||||
|
.... maak me niet komen daar .....
|
||||
|
||||
|
Hoe zit het met het krijgen van een oude 1917 en verbonden een 58 vat te hebben de 41 magnum vat uit tot en met 45 ACS vervelen? Op die manier krijgt u uw ACS chambering, schroef het deksel niet van een mooi oud 58 en hebben het vat gewenste profiel?
Niet zeggen dat het gemakkelijk te vinden, maar het houdt mensen van achter je neer met de vlammende hooivorken, toch? |
![]() |
| Tags |
| 1917, ahrends, Bowen, bullseye, cartridge, klassiekers, colt, ejector, extractor, fluiten, model 25, model 27, Model 28, model 52, model 625, model 65, model 66, verzonken, scroll, doodskleed |
| Discussietools | Search this Thread |
| Weergavemodus | |
|
|