OK, the letter translated into Norwegian.
Hei og hilsener Jeanette. Jeg er takknemlig for at du fant en av mine innlegg om vart forhold til Ottar Marius Andersen som var kaptein og skip mester SS Fort Lee : andre verdenskrig. Jeg er spent pa a finne ut at vi har slektninger: Norge fortsatt.
Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke hatt noen e-posttjeneste for ca 18 maneder var sa jeg uvitende om eventuelle forsok pa kontakt og ydmykt apologize.
Sin enkleste a kontakte meg for na, etter privat melding pa hver av disse nettstedene som im pa dem daglig. Den forste der jeg kan enkelt nas er // private information and website// og den andre syk gi pa slutten av dette breuet som jeg ikke har det I minnet noyaktig.
Ogsa trenger jeg onsker a virke fjernt for a skriv ut et breu. Min handskrift er darlig fordi jeg har et neurologisk problem som heter: Eteriske Skjelv som fortsatt plager meg selv om jeg hadde hjernekirugi: tilbake I medten av Juni 2015. Jeg gjor mye mye bedre, men vil gjernomga en behandling omtrent en gang annenhver maned. Jeg har for a bli testet av en handholdt datamasken enhet som bidrar sterkt leksjon mine rystelser. Huis jeg provde a skrive for hand deg dette brevet, kan du ikke vaere I stand til a lese det som det ville vaere nesten like ille eller verre, enn a prove a lese en leger handskrift. Du vil ha sett et lite utvalg au det pa kortet Fulgate kom med dette brevet.
Litt om meg. Jeg er 48 at gammel og vil bli 49 mai 11. Mine interesser inkluderer historie, matlaging, samle filmer, originale film bilder, autografer, lese og nyte golden sammen med venner. Om fire maneder siden, begynte jeg a pa resten av meg selv sunnere ved a bli en fysisk treningssenter som heter: Freedom Fitness.
Annet enn de ovennevnte, jeg ser frem til a finne en god kvinne a gifte Weh til og kanskje gjore noen rejser her og forhapentligvis til Norge I ca tu ar. I've blitt til Tyskland og Sveits en gang som var tilbake pa: midten September til midten av oktober 2000. Jeg ble invitert til Tyskland pa grunn aven venn av meg, Frau Susanne Giehler, som forst motte gjort pa et tysk nettsted om U Bater og hadde sporre om noen der visst hvilke torpedert min bestsfedre skip, the SS Fort Lee.
Ta gjerne fortelle meg litt om deg selv, livet I Norge, ting du liker og liker a gjore. Jeg ser frem til a laere mer nar det er mulig?
Min hjemmeadresse er: Personal........
Det andre nettstedt jeg kan alltid has pa er:
http://smith-wessonforum.com huis noen grunn lenken til dette omradet ikke fungerer? vinnligst Google Smith og Wesson fora og to omrader vil komme opp. I'm pa omradet som har den morkebla backgrunnen. Mitt naun jeg ga av pa det omradet, sa vil som ...private..... : Ringo Kid. Jeg er en moderator pa ...private.... omradet, men bare et median pa Smith og Wesson nettstedet.
Ta godt vare Jeanette, og jeg haper du hadde en riktig god jul og haper du vil fa en flott nyttar. Med vennlig hilsen, og med vennlig hilsen, my name.....
Jeg onsker a gi en spesiell takk til mange mennesker for a hjelpe meg med informasjon om skrive dette brevet.
Completed letter.